بازار روز شهرداری در کیانآباد بهزودی به بهرهبرداری میرسد
احمد یوسفی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری اهواز، از روند بهسازی بازارچه کیانآباد بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه را بررسی کرد.
به گزارش شیرین خبر از اداره ارتباطات این سازمان، احمد یوسفی روز دوشنبه اول تیرماه از پروژه بهسازی بازارچه کیانآباد بازدید و روند پیشرفت عملیات اجرایی این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.
در این بازدید، آخرین اقدامات انجامشده برای آمادهسازی و بهرهبرداری از این مجموعه ارزیابی شد. وی با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه، بر تکمیل مراحل پایانی و تسریع در آمادهسازی آن تأکید کرد.
بر اساس این گزارش، این مجموعه پس از تکمیل عملیات اجرایی، با عنوان «بازار روز شهرداری» واقع در کیانآباد در آینده نزدیک به بهرهبرداری خواهد رسید.
