• جمعه / ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست
  • کد خبر: 2024020708735

بازدید استاندار از حوضچه‌های پیش‌ته‌نشین تصفیه‌خانه شهید محمدی

بازدید استاندار از حوضچه‌های پیش‌ته‌نشین تصفیه‌خانه شهید محمدی

استاندار در جریان بازدید از حوضچه‌های پیش‌ته‌نشین تصفیه‌خانه شهید محمدی، از روند فرآیند تصفیه آب و عملکرد بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش شیرین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز، بر اساس این گزارش، آب خام پس از ورود به تصفیه‌خانه، با استفاده از مواد منعقدکننده وارد فرآیند زلال‌سازی شده و سپس مراحل بعدی تصفیه برای تأمین آب شرب سالم و بهداشتی انجام می‌شود.

در ادامه بازدید استاندار از تصفیه‌خانه شهيد محمدي، بخش‌های مختلف این مجموعه از جمله واحد فیلتراسیون مورد بررسی قرار گرفت. در این بازدید، روند تصفیه و آماده‌سازی آب شرب و همچنین عملکرد تجهیزات و زیرساخت‌های موجود تشریح شد.

تصفیه‌خانه آب شهید محمدی به‌عنوان یکی از تأسیسات مهم تأمین آب شرب، با بهره‌گیری از ۱۶ فیلتر و به روش ثقلی، عملیات تصفیه آب را انجام می‌دهد. این مجموعه نقش مهمی در تأمین آب سالم و پایدار برای شهروندان داشته و به‌صورت مستمر در مدار بهره‌برداری قرار دارد.

در جریان این بازدید، بر ضرورت نگهداری مناسب تأسیسات، ارتقای کیفیت خدمات و تداوم تأمین آب شرب پایدار تأکید شد. همچنین مسئولان فنی توضیحاتی درباره فرآیند فیلتراسیون، ظرفیت تصفیه‌خانه و اقدامات انجام‌شده برای بهبود کیفیت آب ارائه کردند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید