گرمای هوا و زنگ خطر شیوع بیماریهای منتقله از آب و غذا در خوزستان
رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به آغاز فصل گرما در استان، نسبت به شیوع بیماریهای منتقله از آب و غذا هشدار داد و بر رعایت اصول بهداشت فردی، مصرف آب سالم و نگهداری صحیح مواد غذایی تاکید کرد.
