• یکشنبه / ۱۰ اسفند ۱۴۰۴
  • دسته‌بندی: ایران
  • کد خبر: 2024020707944

شورای حکام درباره حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران تشکیل جلسه می‌دهد

شورای حکام درباره حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران تشکیل جلسه می‌دهد

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که روز دوشنبه جلسه ویژه‌ای درباره حملات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین خبر به نقل از ایسنا، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کرد که شورای حکام این نهاد، روز دوشنبه نشستی ویژه برای بررسی پیامدها و ابعاد حملات نظامی اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد کرد.

طبق گزارش خبرگزاری عراق، در بیانیه آژانس آمده است که این جلسه با هدف بررسی وضعیت امنیتی و هسته‌ای ایران و ارزیابی تاثیرات این حملات بر فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای برگزار می‌شود و گزارشات رسمی از سوی کشورها و نمایندگان آژانس مورد بحث و تحلیل قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که این نشست تصمیمات و توصیه‌هایی را برای تضمین امنیت هسته‌ای و جلوگیری از گسترش تنش‌ها در منطقه ارائه دهد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید