تجدید میثاق خانواده فولاد اکسین خوزستان با آرمان‌ های انقلاب در یوم‌ الله ۲۲ بهمن

تجدید میثاق خانواده فولاد اکسین خوزستان با آرمان‌ های انقلاب در یوم‌ الله ۲۲ بهمن

مهندس محمود لندی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت همزمان با چهل‌ و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، همگام با اقشار مختلف مردم شهر اهواز، در راهپیمایی عظیم و با شکوه ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر با آرمان‌ های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

به گزارش شیرین خبر، این مراسم با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف جامعه برگزار شد و کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضوری منسجم ، حمایت خود را از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام نمودند.

حضور خانواده بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان در این حماسه ملی، جلوه‌ ای از همبستگی، مسئولیت‌ پذیری اجتماعی و پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.





0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید