معرفی «چت‌بات» و «IVA» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

معرفی «چت‌بات» و «IVA» همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴

به گزارش شیرین خبر، همراه اول در الکامپ ۱۴۰۴ نسل تازه‌ای از خدمات پشتیبانی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی کرده است. دو سرویس «چت‌بات» و «دستیار صوتی تعاملی (IVA)» قرار است تجربه کاربران را در ارتباط با اپراتور ساده‌تر، سریع‌تر و هوشمندتر کنند.

چت‌بات با پردازش زبان طبیعی، به پرسش‌های متداول پاسخ می‌دهد، خرید بسته و استعلام حساب را انجام می‌دهد و از طریق اپلیکیشن، وب‌سایت یا پیام‌رسان در دسترس است.

سرویس IVA هم با تحلیل گفتار، خدمات پشتیبانی را از طریق تماس صوتی و بدون نیاز به اپراتور انسانی ارائه می‌کند و به‌زودی در سامانه ۹۹۹۰ فعال خواهد شد.

بازدیدکنندگان می‌توانند تا ۶ مهرماه با حضور در سالن ۳۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران، از نزدیک با این دستاوردهای هوش مصنوعی همراه اول آشنا شوند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید