مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور: ضرورت پایش افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای برای عبور از پاییز کم‌بارش

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:  ضرورت پایش افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای برای عبور از پاییز کم‌بارش

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پایش مستمر افکار عمومی و جریان‌سازی رسانه‌ای را راهبردهای اصلی روابط‌عمومی برای عبور از پاییز کم‌بارش پیش‌ رو عنوان کرد.

به گزارش شیرین خبر”مهدی بختی” در آیین تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذزبایجان شرقی با اشاره به پیش‌بینی‌های هواشناسی و تداوم کم‌بارشی در پاییز امسال گفت: رسالت ما در این شرایط، نه‌تنها آگاه‌سازی به‌موقع مردم درباره وضعیت منابع آبی، بلکه جلب همراهی آنان در ترویج مصرف بهینه و انعکاس دقیق اقدامات شرکت برای عبور از این چالش است.

بختی با تأکید بر این‌که ما باید پلی شفاف بین شرکت و مشترکان باشیم تا با همراهی جامعه، اثرات کم‌بارشی را به حداقل برسانیم، افزود: در این مسیر، انجام افکارسنجی مستمر برای درک دقیق دغدغه‌های اجتماعی یک ضرورت است.

او ادامه داد: داده‌های حاصل از این پایش، پایه و اساس تصمیم‌گیری‌های دقیق و اثربخش برای برنامه‌ریزی و اجرای پویش‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی خواهد بود.

او مأموریت راهبردی روابط عمومی را تمرکز بر “افزایش تاب‌آوری اجتماعی” و “جریان‌سازی رسانه‌ای” برشمرد و افزود: این بدان معناست که باید با مطالعه و تقویت ظرفیت‌های جامعه برای سازگاری با شرایط کم‌آبی، جریان اطلاع‌رسانی را به گونه‌ای هدف‌مند تنظیم کنیم که کاملاً هم‌سو با سیاست‌های کلان، واقعیت‌های منابع آبی و الگوی مصارف باشد.

*تدوین سیاست‌گذاری با بهره‌گیری از ظرفیت مراکز ارتباط با مشتریان*

او با اشاره به اهمیت جایگاه روابط عمومی در ساختار سازمانی شرکت‌های خدمات‌رسان گفت: امروز روابط عمومی تنها یک واحد اطلاع‌رسانی نیست، بلکه نهادی راهبردی برای ایجاد هم‌افزایی، اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی به شمار می‌رود.

بختی با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) تصریح کرد: سامانه‌های ارتباطی، تنها ابزارهای دریافت درخواست یا شکایت نیستند، بلکه بستری برای تحلیل داده‌ها و سیاست‌گذاری دقیق در جهت بهبود خدمات محسوب می‌شوند. روابط عمومی‌ها باید این ظرفیت را به‌طور جدی در خدمت اهداف کلان شرکت قرار دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید