مرادی نرگسی:مدیرکل پست استان قزوین: اجرای طرح جی نف در ۵۰ درصد از شهرهای استان قزوین

مرادی نرگسی:مدیرکل پست استان قزوین: اجرای طرح جی نف در ۵۰ درصد از شهرهای استان قزوین

مدیرکل پست قزوین گفت: طرح جی نف (درگاه خدمات الکترونیک) در ۵۰ درصد از شهرهای استان اجرایی شده است.

به گزارش ارسالی خبرنگار شیرین خبراز قزوین،مدیرکل پست قزوین به پیگیری و اجرای طرح جی نف (درگاه خدمات الکترونیک) در ۱۱ شهر و برخی مناطق روستایی استان قزوین اشاره کرد و یادآور شد: این طرح مزایای فراوانی دارد که مهمترین آن پاسخ دهی سریع به حوادث از سوی اورژانس و آتش نشانی بر اساس محل کدپستی، ایجاد تجزیه و پایش دقیق تر وضعیت اجتماعی، اقتصادی و جمعیتی، تعیین دقیق نشانی کاربران اینترنتی، وبسایت‌ها و تلفن‌های در راستای خدمات به هموطنان و حتی گردشگران خارجی است.

به گفته مرادی نرگسی، احیای تجارت الکترونیک در استان قزوین با ترافیک ماهانه به تعداد هفت هزار و ۵۰۰ مرسوله در ماه، جذب و تمدید ۲۲۲ قرارداد با ادارات و موسسات خصوصی و فروشگاه‌های اینترنتی، راه اندازی وب سرویس در شهرستان‌ها طبق نیاز فروشگاه‌های اینترنتی به منظور حمایت از کسب و کارها و انعقاد قرارداد با موسسات و شرکت‌ها دارای تولیدات بومی استراتژیک در تاکستان از دیگر اقدامات اداره کل پست استان قزوین برشمرد.

ناصر مرادی نرگسی افزود: اداره کل پست استان قزوین در سال جاری ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله از مناطق شهری و روستایی استان دریافت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد مرسولات پستی به شکل بسته و کارتن است،تصریح کرد: تعداد مرسولات وارده به استان قزوین نیز حدود ۳ میلیون مرسوله بوده که با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی تقسیم کار شده است.

مرادی نرگسی تصریح کرد: اداره کل پست استان قزوین دارای ۱۶۶ کارمند رسمی، پیمانی و قراردادی است که البته در کنار پرسنل یاد شده ۶۷ نفر نیروی شرکتی نیز در امور خدمات، توزیع و رانندگی مشغول به کار هستند.

این مسوول همچنین بیان کرد: پست استان دارای ۶ اداره مرکزی، ۲۲ واحد پستی فعال و همچنین ۱۳۲ دفتر پیشخوان دولت است که با استفاده از ۱۴۴ مامور به پوشش استان قزوین اقدام می‌کند.

مرادی نرگسی یادآور شد: پنج میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله پستی طی سال جاری در استان قزوین به ثبت رسیده که از این میان ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله از نوع صادره و سه میلیون مرسوله نیز وارده بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل پست استان قزوین امروز توانسته با خدمات دهی در نقاط روستایی به منظور کاهش مراجعات مردم به ادارات از قبیل اشتراک پذیری کنتور آب روستایی و همچنین انجام خدمات نیابتی در ادارات ثبت اسناد و املاک استان با استفاده از توان داخلی به افزایش رضایت نسبی شهروندان کمک کند.

این مسوول در پایان گفت: با پیگیری‌های لازم از شرکت ملی پست تمامی نقاط روستایی استان که دارای ترافیک مرسوله بالا هستند، با تجهیز ۶۶ گوشی هوشمند (اندروید) و دستگاه Mpos به توزیع هوشمند مرسولات اقدام می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید