شهد رسانه در شکرستان؛ درخشش برترینهای مطبوعاتی ایران در کارون
چهارمین جشنواره مطبوعاتی “شهد رسانه” بهعنوان بخشی از جشنواره ملی شکرستان، روز سهشنبه با حضور چهرههای برتر رسانهای در صنعت نیشکر ایران در شهرستان کارون برگزار و برترینهای حوزههای مختلف رسانهای معرفی شدند.
چهارمین جشنواره مطبوعاتی “شهد رسانه” بهعنوان بخشی از جشنواره ملی شکرستان، روز سهشنبه با حضور چهرههای برتر رسانهای در صنعت نیشکر ایران در شهرستان کارون برگزار و برترینهای حوزههای مختلف رسانهای معرفی شدند.
به گزارش شیرین خبر از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این رویداد در کشت و صنعت نیشکر دعبل خزاعی و با حضور سیدمحمدرضا موالیزاده، استاندار خوزستان، و عبدعلی ناصری، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و جمعی از مدیران نیشکری، اصحاب رسانه، هنرمندان و صنعتگران برگزار شد. “شهد رسانه” با هدف قدردانی از تلاشهای روزنامهنگاران و فعالان رسانهای، به نمایش نقش تأثیرگذار آنها در پوشش رویدادها و تحولات صنعت نیشکر پرداخت.
هیات داوران و دبیر جشنواره
مسئولیت داوری این دوره بر عهده علیاکبر قاضیزاده، استاد برجسته روزنامهنگاری، دکتر مریم سلیمی، پژوهشگر حوزه ارتباطات، و محمود مختاریان، پیشکسوت رسانه، بود. دبیر این جشنواره نیز برعهده رسول عودهزاده بود.
برگزیدگان بخشهای مختلف جشنواره:
بخش تیتر:
رتبه اول: شاهین بهرامی
رتبه دوم: مصطفی حلالی
رتبه سوم: ابراهیم متینسیرت
بخش خبر (شایستگان تقدیر):
مهدی شیخ انصاری
حسین عبدالعزیزی
معصومه عامری
بخش یادداشت:
رتبه اول: دکتر لفته منصوری
رتبه دوم: دکتر حمید اسکندری
رتبه سوم: مجید عبودی
بخش مصاحبه:
رتبه اول: شهلا روشنی
رتبه دوم: مهناز بنیتمیم
رتبه سوم: سیدعلیرضا شریفی
شایستگان تقدیر: معصومه مجدم و سیمین غافلی
بخش گزارش:
رتبه اول: حبیبالله بهرامی
رتبه دوم: میثم حلالینصب
رتبه سوم: علیرضا عبداللهنژاد
شایستگان تقدیر: مریم مقدم و سمیه غافلی
بخش پادکست:
رتبه اول: علی کایدانی
بخش پوستر:
رتبه اول: سیدفرزاد موسوی
بخش موشن گرافیک (شایستگان تقدیر):
سلما پورمدحجی
سیدمحمد موسوی
محمدامین چهرازی
بخش اینفوگرافیک:
رتبه اول: محسن ممبینی
رتبه دوم: فرزاد تامرادی
بخش کلیپ:
رتبه اول: مهران نیکاندیش
رتبه دوم (مشترک): رضا باقری و عاشور چنانی
رتبه سوم (مشترک): رضا خبازان و شایان حاجینجف
شایستگان تقدیر: امین حمادی و مهتاب محمدحسینی
این جشنواره با تمرکز بر بهبود پوشش رسانهای صنعت نیشکر و تقویت جایگاه خبرنگاران و تولیدکنندگان محتوای چندرسانهای، فرصت تجلیل از برگزیدگان و تشویق آنها به ادامه فعالیتهای حرفهای را فراهم کرد.