فرماندار اهواز خبر داد: اختصاص هفت هزار و پانصد میلیارد ریال اعتبار به شهرستان اهواز

فرماندار اهواز خبر داد: اختصاص هفت هزار و پانصد میلیارد ریال اعتبار به شهرستان اهواز

فرماندار شهرستان اهواز از اختصاص هفت هزار و پانصد میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و سه درصد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور سال ۱۴۰۳ به این شهرستان خبرداد.

به گزارش شیرین خبر از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، سید احمد موالی زاده روز پنجشنبه ۲۹شهریور ماه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان اهواز در سالن اجتماعات شهید فرجوانی فرمانداری، با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته سال ۱۴۰۳ افزود: هفت هزار و پانصد میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و سه درصد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی و همچنین اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به این شهرستان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: امسال نسبت به پارسال در بخش اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای و سه درصد حاصل از صادرات نفت خام و گاز طبیعی ۱۴۰ درصد و در بخش اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور ۶۹درصد رشد داشته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان مرکز استان خوزستان گفت: توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۳ به تفکیک فصول عملیاتی به فصل های انرژی، حمل و نقل، صنعت و معدن، کشاورزی و منابع طبیعی، منابع آب، مسکن، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، آب و فاضلاب، بهداشت، دین و مذهب، ورزش و تفریحات، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی، گردشگری، آموزش و پرورش عمومی و فصل آموزش فنی و حرفه ای و مهارت آموزی اختصاص داده شد.

موالی زاده اضافه کرد: بیشترین اعتبار به ترتیب در بخش های فرهنگ و هنر،حمل و نقل و صنعت معدن است.

وی در پایان گفت: اولویت اعتبارات برای تکمیل طرح های نیمه‌تمام در سطح شهرستان اهواز است.تلاش می کنیم تا این طرح ها که به علت کمبود اعتبار نیمه تمام مانده ، تکمیل شوند.

به گزارش شیرین خبر از روابط عمومی فرمانداری، نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان اهواز برای توزیع اعتبارات سال ۱۴۰۳ به ریاست سید احمد موالی زاده فرماندار مرکز استان خوزستان، مجتبی یوسفی، سید محسن موسوی زاده و محمد امیر نمایندگان مردم شهرستان های اهواز ، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، آریا ارزانی بیرگانی معاون برنامه ریزی، بهمن یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، حسن بوعذار، ناصر سیلاوی و ابراهیم ساکی بخشداران غیزانیه، مرکزی و اسماعیلیه و مدیران ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات شهید فرجوانی فرمانداری برگزار شد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید