مدیر کل بیمه سلامت استان خوزستان خبر داد: پرداخت سالیانه ٣٠ هزار میلیارد ریال به موسسات طرف قرارداد

مدیر کل بیمه سلامت استان خوزستان خبر داد: پرداخت سالیانه ٣٠ هزار میلیارد ریال به موسسات طرف قرارداد

به گزارش شیرین خبر از روابط عمومی بیمه سلامت خوزستان، دکتر رضایی مدیرکل بیمه سلامت خوزستان عنوان کرد: سالیانه حدود ٣٠ هزار میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان به موسسات طرف قرارداد در استان پرداخت می‌شود که بیش از ٩٨ درصد از آن بصورت الکترونیک انجام می‌شود.

دکتر رضایی افزود: از اواخر سال ١۴٠٠ نسخه نویسی الکترونیک در استان اجرای شده و روزانه بیش از ٢٣٠٠٠ خدمت الکترونیک در سطح استان خوزستان تولید و از این طریق ارائه خدمت می شود

وی ادامه داد: در استان خوزستان ٢۵٠٠ موسسه طرف قرارداد در حوزه درمانی وجود دارد که همه آنان بصورت برخط و الکترونیک خدمات خود را ارائه می دهند.

دکتر رضائی تاکید کرد: طرح نسخه‌نویسی الکترونیک یکی از طرح‌های موفق و بزرگ در سازمان بیمه سلامت ایران بوده که به خوبی در حال اجرا است و یکی از طرحهای موفق دولت در حوزه بیمه و درمان می باشد.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان گفت: سامانه الکترونیکی عقد قرارداد سازمان بیمه سلامت به نشانی eservices.ihio.gov.ir/psc امکان ثبت درخواست غیر حضوری عقد قرارداد را برای موسسات فراهم نموده و متقاضیان می توانند با مراجعه به این سامانه اقدام به عقد قرارداد نمایند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید