نشست اعضای سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با جانشین آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر (عج)

نشست اعضای سازمان بسیج رسانه استان خوزستان با جانشین آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر (عج)

کاروان رسانه ای بسیج رسانه خوزستان در سومین ارودی رسانه ای خود در پایانه مرزی چذابه از موکب سپاه حضرت ولی عصر(عج) بازدید کردند.

به گزارش شیرین خبر،جانشین آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان در مرز چذابه گفت: مرکز آماد و پشتیبانی سپاه خوزستان تا سه روز بعد از اربعین پشتیبانی و خدمت رسانی به زائرین در مرزهای چذابه و شلمچه را خواهد داشت

سرگرد کاظم ممبینی در مرز چذابه در گفتگویی افزود: ۴۰ هزار خودرو در پارکینگ های مرز چذابه سامان دهی شده اند و برای تردد زائران با همکاری بسیج سازندگی حدود ۲۰۰ خودرو به مرزها اعزام شد و تعداد ۴۰ دستگاه خودرو باری نیز در حال خدمت رسانی هستند.

وی عنوان کرد: حدود ۴ هزار قرص نان در روز ، راه اندازی یک دستگاه یخ ساز با تولید حدود ۲۵۰ قالب یخ در روز و توزیع آن و خدماتی در زمینه نظام پزشکی نیز ارائه شد و نانوایی های سیار در مرزها مستقر هستند.

جانشین آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر (عج) با بیان اینکه خدمات امسال بیشتر از پارسال بوده است ادامه داد: مرکز آماد و پشتیبانی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان تا سه روز بعد از اربعین برای پشتیبانی جهت خدمت رسانی به زائرین مستقر خواهد بود تا زائرین ما با صحت و سلامت به وطن خود برگردند و این موکب از ۱۵ روز پیش مستقر می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما اعزام ۲۵۰ نفر از خانواده های سپاه را نیز به مرز ها داشته ایم و آمادگی این را داریم که تا روز اربعین تعداد بیشتری را اعزام کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید