به همت بسیج رسانه خوزستان برگزار شد: سومین تور رسانه ای سفیران حسینی در پایانه مرزی چذابه

به همت بسیج رسانه خوزستان برگزار شد: سومین تور رسانه ای سفیران حسینی در پایانه مرزی چذابه

اربعین؛ قدم قدم در راه دلداگی و عاشقی هر ساله هزاران نفر زائر عتباب عالیات از سراسر کشور و کشورهای دیگر از ۲مرز چذابه و شلمچه برای مراسم اربعین عازم کشور عراق می شوند..

اربعین؛ قدم قدم در راه دلداگی و عاشقی

به گزارش شیرین خبر، هر ساله هزاران نفر زائر عتباب عالیات از سراسر کشور و کشورهای دیگر از ۲مرز چذابه و شلمچه برای مراسم اربعین عازم کشور عراق می شوند.

در همین راستا و به منظور به تصویر کشیدن این حرکت عظیم، قرارگاه رسانه ای سفیران حسینی به همت بسیج رسانه خوزستان، پیش از شروع اربعین در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه فعال شده است .
براین اساس سومین تور رسانه ای سفیران حسینی یک شهریور ماه با حضور اصحاب رسانه استان خوزستان در پایانه مرزی چذابه برگزار شد.

با وجود گرمای شدید و طاقت فرسای هوا، با نزدیک شدن به اربعین حسینی روزانه تعداد زیادی از زائران شهدای دشت کربلا برای خروج از کشور به مرز چذابه مراجعه می‌کنند.

خدمت رسانی مواکب حسینی در مرزهای خوزستان حال و هوای خاصی به خود گرفته است.هرچه به اربعین نزدیکتر می‌شویم شاهد حال و هوای پرشورتر و صحنه‌های زیباتری در مرز چذابه هستیم صحنه‌هایی که یک روی آن تردد پرشور زائران و روی دیگرش خادمان پرمهر هموطن هستند.

خبرنگار: روح انگیز صفری
عکاس: آمنه رفیعی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید