واكنش وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم به اقدام فداكارانه كاركنان شركت نفت و گاز اروندان

واكنش وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم به اقدام فداكارانه كاركنان شركت نفت و گاز اروندان

محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم در پیامی‌ نسبت به اقدام فداکارانه کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در رفع نشتی خطوط لوله نفتی واکنش نشان داد.

به گزارش شیرین خبر از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، محسن پاک‌نژاد وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم در پیامی که در خبرگزاری ایلنا منتشر کرد، نسبت به فداکاری کارکنان شرکت نفت و گاز اروندان در رفع نشتی خطوط لوله نفتی در گرمای طاقت‌فرسا واکنش نشان داد.

متن پیام به شرح زیر است:

“سلام بر دلاورمردان عرصه جهاد؛

این تصویر نمایانگر مردانگی و استقامت بی‌نظیر کارکنان شریف وزارت نفت است که با تلاش بی‌وقفه و جان‌فشانی‌های بی‌نظیر خود، امنیت انرژی کشور را تضمین می‌کنند.

شماها الگویی بی‌بدیل از تعهد و سخت‌کوشی هستید و این لباس‌های آغشته به نفت که بر تن دارید، نتوانسته سیمای درخشان و وجدان بیدار شما را پنهان کند.

این لباس، نشان افتخار شما و همه خانواده بزرگ وزارت نفت است. تلاش‌های شما نه‌تنها تأمین انرژی پایدار را ممکن می‌سازد، بلکه نماد عزم و اراده یک ملت در مسیر توسعه و خودکفایی است.

به پاس تمامی زحمات شما، تعهد خود را برای ایجاد شرایط بهتر و ارتقای کیفیت کار و زندگی شما عزیزان اعلام می‌دارم. با هم و در کنار هم، ایران را به اوج خواهیم رساند.”

گفتنی است، هفته گذشت با نشتی خط لوله نفت در میدان آزادگان جنوبی، کارکنان و کارگران شریف شرکت نفت و گاز اروندان در شرایط گرمای سوزان بالای ۵۰ درجه، طی یک عملیات ضربتی و با تلاش و همت خود از وقوع آلوده شدن زیست‌محیطی، هدر رفت نفت و خطرات ناشی از نشت نفت جلوگیری کردند و در همین خصوص نیز روز گذشته عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از این کارگران در نشستی صمیمی تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید