فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه: خدمات دهی شهرداری اهواز در ایام اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه قابل قبول است

فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه: خدمات دهی شهرداری اهواز در ایام اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه قابل قبول است

خانچی فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه از خدمات رسانی مجموعه شهرداری اهواز در مرز چذابه در آستانه اربعین حسینی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش شیرین خبر، محمد خانچی فرمانده ستاد اربعین قرارگاه مرزی چذابه با تسلیت ایام اربعین حسینی بحث خدمات دهی به زائرین عتبات عالیات را یک رویداد عظیم فرهنگی دانست و اظهار داشت: شهرداری اهواز طی سال گذشته و امسال علاوه بر اقدامات وسیع و متنوع توانسته است در مباحث زیربنایی فعالیت‌های خوبی انجام دهد.

🔸وی با تقدیر و تشکر از مجموعه شهرداری اهواز و کارکنان ابراز داشت: از آنجایی که شهرهای تهران، اصفهان، یزد و شهرهای حوزه دشت آزادگان موظف به فعالیت در پایانه مرزی چذابه می‌باشند، شهرداری اهواز به عنوان مرکز استان و با توجه به امکانات و توانایی‌های خود به عنوان معین دیگر شهرها انتخاب شد.

🔸 خانچی گفت: شهرداری اهواز در سایر زمینه‌ها به ویژه حمل و نقل و جابجایی زائران از طریق سازمان‌های تاکسیرانی و اتوبوسرانی، خدمات رسانی و تنظیف مناطق مرزی، مناطق حایل میان ایران و کشور عراق و منطقه شیب عراق، بر پایی موکب فرهنگی، فضاسازی گسترده در راستای شعائر اربعینی، توانسته حال و هوای پایانی مرزی چذابه را متحول نماید و در این زمینه‌ها به خوبی ورود کرده و اکثر ظرفیت‌ها را به میدان آورده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید