با ابلاغ ساختار جدید اروندان توسط مدیرعامل شركت ملی نفت ایران، اهداف بلند مدت این شركت محقق خواهد شد

با ابلاغ ساختار جدید اروندان توسط مدیرعامل شركت ملی نفت ایران، اهداف بلند مدت این شركت محقق خواهد شد

با حمایت ها و رهنمودهای مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت نفت و گاز اروندان با ساختار نوین، به افزایش تولید و ارتقای وضعیت کارکنان خود امیدوار است.

به گزارش شیرین خبر از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت با نهایی شدن ساختار جدید خود، گامی بزرگ در جهت تحقق اهداف بلندمدت صنعت نفت ایران برداشته است. چشم‌انداز تولید روزانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار بشکه نفت در افق ۱۴۰۹ در برنامه این شرکت است.

مهندس عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، با بیان این خبر اظهار داشت: “ما اکنون در روزهای اوج افزایش تولید و در مرز تولید ۵۰۰ هزار بشکه در روز هستیم و اینک با توجه به جایگاه ویژه اروندان در صنعت نفت کشور و لزوم ایجاد تحول در زیرساخت‌ها، طراحی یک ساختار سازمانی پویا و کارآمد همواره یکی از دغدغه‌های اصلی ما بوده است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ادامه داد: این ساختار جدید که با حمایت و رهنمودهای پویا و کارآمد دکتر خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، نهایی شده است، تجربه‌ای نوین برای صنعت نفت محسوب می‌شود و قطعا میتوانیم با ساختار سازمانی تازه، به سمت افزایش تولید و بهبود شرایط کاری کارکنان گام برداریم.

وی افزود: “یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این ساختار جدید، بهبود وضعیت کارکنان شرکت است. با اعمال ساختار جدید، مشکلات شناور بودن سمت‌های کارکنان و موانع موجود در ارتقای آن‌ها مرتفع خواهد شد. این اقدام نشان از اهمیت بالای منابع انسانی در شرکت نفت و گاز اروندان و تلاش برای ایجاد محیطی کارآمد و انگیزشی برای کارکنان دارد.

عذاری اهوازی همچنین به اهمیت میادین مشترک نفتی اشاره کرد و گفت: “حدود ۸۵ درصد از میادین مشترک نفتی کشور در اختیار اروندان بوده و این موضوع اهمیت ویژه‌ای به این شرکت داده است. با ساختار جدید، اروندان آماده ورود به عصر جدید صنعت نفت و ایفای نقش محوری در توسعه این صنعت است.”

وی با تأکید بر اهمیت این تحول بزرگ، گفت: «این اقدام بی‌سابقه در تاریخ شر‌کت نفت وگاز اروندان، گامی بلند در جهت توسعه و بهبود وضعیت کارکنان است. با اجرای این ساختار جدید، شاهد ایجاد فرصت‌های برابر برای رشد و ارتقای همه کارکنان و افزایش انگیزش خواهیم بود.»

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در پایان افزود؛ «هم‌اکنون مدیریت منابع انسانی و اداره سیستم‌ها و روشها این شرکت با جدیت تمام در حال اجرا و کارسازی این ساختار جدید است تا در کمترین زمان ممکن، شاهد نتایج مثبت آن باشیم.رفع مشکلات مربوط به شناور بودن سمت‌ها و ارتقای پایه‌های شغلی، از جمله مهم‌ترین اهداف ما در این مرحله است.»

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید