پیام تبریک مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

مهندس محمود محب زاده مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران استان و کشور تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
«ن والقلم و ما یسطرون، آنگاه که خداوند به سلاح تو قسم یاد می کند،آنگاه که قلم را در دست می گیری و می نویسی زیباترین ها را، آنگاه که اندیشه ات برداشتن باری از دوش هاست و آنگاه که قلبت می تپد تا شادی بر همه تقسیم شود، بر من تکلیف می شود تا روزت را شادباش بگویم.
هفدهم مردادماه روز بزرگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.
خبرنگاران خوزستان با حضور در تمامی مسائل مهم اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی و … توانسته اند از خوزستان استانی بین المللی بسازند.
شبکه بزرگ تعاون روستایی خوزستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، آمادگی خود را جهت حمایت از این قشر خدوم و سرنوشت ساز اعلام می دارد و امیدوار است در کنار این عزیزان زحمات فرزندان کشور در زمینه تولید و خودکفایی در محصولات کشاورزی را به اطلاع آحاد جامعه برسانند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید