پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک مدیر تعاون روستایی استان خوزستان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر تعاون روستایی استان خوزستان در پیام خود به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه، رکن چهارم دموکراسی و چشمان بیدار مردم‌اند.
مهندس جمیل ضافی پور زرگانی مدیر تعاون روستایی خوزستان به مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفدهم مردادماه را که یادآور شهادت محمود صارمی، یکی از خبرنگاران ایران، به دست تحجر طالبانی است، به‌درستی و شایستگی، روز خبرنگار نامیده‌اند. نام‌گذاری این روز، به رسانه‌ها و مخاطبان عام و خاص‌شان یعنی مردم و مسئولان، جایگاه خبرنگار و اصحاب رسانه را خاطرنشان می‌کند: کسانی که شجاعانه، صادقانه و مسئولانه تا پای جان، متعهد به رسالت اطلاع‌گیری و اطلاع‌رسانی هستند.
خبرنگاران و اهالی رسانه، رکن چهارم دموکراسی و چشمان بیدار مردم‌اند که باید در روزگار غفلت و اشتغال همگان، تحولات پیرامونی را رصد کرده و همه دستگاه‌ها و نهادهای رسمی و مردمی را زیر نگاه تیزبین خود داشته باشند و افزونه‌خواری‌ها، سوء‌استفاده‌ها، کم‌کاری‌ها و حتی قانون‌گریزی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها را بپایند و با آگاه‌سازی مردم، پاسدار ارزش‌ها باشند.
تعاون روستایی خوزستان با گرامی‌داشت این روز ارجمند، از همه خبرنگاران و اهل قلم و هنر می‌خواهد که ظرفیت‌های بی نظیر و مهم این سازمان را که دغدغه تولید ، اشتغال، تامین غذای سالم برای مردم، حفظ محیط زیست، آبادانی روستاها و رونق اقتصادی را دارد به مردم و کشاورزان بشناسانند.
تعاون روستایی با تبریک این روز به همه اصحاب رسانه، آمادگی خود را برای قرار دادن تمام اندوخته‌های علمی و تجربه‌های ارزشمندش در خدمت این آرمان اعلام می‌کند. باشد که در کنار شما شاهد بالندگی و موفقیت بیش از پیش فعالیت های کشاورزی، دامداری و سربلندی کشاورزان کشور و استان خوزستان باشیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید