عبدالله عذاری اهوازی تاکید کرد: نفت و گاز اروندان پیشتاز در اجرای برنامه های وزارت نفت / تلاش برای کاهش معضل بیکاری در خوزستان

عبدالله عذاری اهوازی تاکید کرد: نفت و گاز اروندان پیشتاز در اجرای برنامه های وزارت نفت / تلاش برای کاهش معضل بیکاری در خوزستان

مدیر عامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: این شرکت همواره جلوتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده وزارت نفت عمل کرده و تا کنون اقدامات بسیار تاثیر گذاری در راستای اشتغالزایی و کاهش معضل بیکاری در استان خوزستان برداشته است.

به گزارش شیرین خبر، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، در نشست خبری که روز پنجشنبه ۱۸ مرداد و به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پس از بازدید اصحاب رسانه از واحد بهره‌برداری دارخوین برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، به جایگاه برجسته خبرنگاران در زمینه آگاهی‌بخشی در جامعه اشاره کرد و افزود: خبرنگاران نقشی حیاتی در ثبت وقایع و رخدادهای تاریخی دارند. بنابراین، باید اخبار را با دقت و بدون هیچ‌گونه غرض‌ورزی منعکس کنند.
وی بیان کرد : خبرنگاران، مطالبه گر حقوق اقشار مختلف جامعه هستند و باید دغدغه ها و‌رنج های صنایع را به درستی مطرح کنند .
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان همچنین در ادامه به گوشه‌ای از عملکرد شرکت نفت و‌گاز اروندان اشاره کرد و‌گفت: شرکت نفت و گاز اروندان در دولت سیزدهم افزایش تولید قابل ملاحظه ای به ویژه در میدان آزادگان جنوبی داشته است.
عذاری اهوازی با اشاره به افزایش تولید میادین غرب کارون گفت: تولید در میادین غرب کارون در حال حاضر حدود ۴۵۰ هزار بشکه در روز است و این رقم آینده نزدیک به میزان ۵۰۰ هزار بشکه در روز افزایش می یابد.
به گفته وی در سال ۱۴۰۰ زمانی که آزادگان جنوبی را تحویل گرفتیم ۸۴ تا ۸۶ هزار بشکه در روز نفت تولید می شد که امروز این رقم روزانه به بیش از ۱۳۵ هزار بشه نفت رسیده است.
عذاری اهوازی اظهار داشت: میدان دارخوین تنها میدانی است که از ابتدای اجرای پروژه تزریق گاز طبق برنامه عمل کرد ولی ، نگهداشت گاز نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی تصریح کرد: شرکت نفت و گاز اروندان همواره جلوتر از برنامه‌های پیش‌بینی شده وزارت نفت عمل کرده است.
مدیرعامل شرکت نفت و‌گازاروندان با بیان اینکه مهمترین الویت های کاری ما در بحث تولید و نگهداشت‌ تولید است به سختی کار در این صنعت اشاره کرد و گفت: تولید نفت در سال‌های اولیه در این شرکت ۲۱۰ هزار بشکه بود که اکنون به بیش از دو برابر افزایش یافته است.
عذاری اهوازی همچنین تأکید کرد: در زمینه توسعه میادین نفتی باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. خوشبختانه توانستیم مجوز توسعه میدان بند کرخه را از وزارت نفت دریافت کنیم .
وی اضافه کرد: از مهم‌ترین مزایای توسعه میدان بند کرخه اشتغال‌زایی برای حدود یکهزار نیروی بومی است که به کاهش معضل بیکاری در خوزستان کمک می‌کند و مردم اثرات اجرای این پروژه‌ها را به‌زودی مشاهده خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان خاطرنشان کرد: این پروژه با ارزش ۴۴۰ میلیون دلار و تولید ۱۸ هزار بشکه نفت و تأسیسات نفتی طی ۱۵ سال اجرا خواهد شد و احتمالاً در آینده به یک کارخانه تبدیل خواهد شد.
عذاری اهوازی در ادامه به برخی از پروژه‌های اجرایی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: احداث مدارس، ساخت جاده‌های روستایی، و لوله‌گذاری آب از جمله این پروژه‌ها هستند. همچنین، برق‌رسانی رایگان ۳۰۰ مگاواتی به شبکه سراسری توزیع برق و ۱۵ مگاواتی به توزیع برق اهواز از دیگر خدمات شرکت نفت و گاز اروندان در این حوزه بوده است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید