پیری شهردار محمدیه استان قزوین : اجرای عملیات گلکاری در میدان قلم پارک تمدن محمدیه استان قزوین در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار

پیری شهردار محمدیه استان قزوین :  اجرای عملیات گلکاری در میدان قلم پارک تمدن محمدیه استان قزوین در آستانه فرارسیدن روز خبرنگار

💢به گزارش پایگاه خبری شیرین خبر از قزوین،پیری شهردار محمدیه از اجرای عملیات گلکاری در میدان قلم پارک تمدن محمدیه در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار خبر داد.

محمد پیری افزود:در راستای تکریم مقام شامخ روزنامه نگاران و نویسندگان و زیبایی سیما و منظر شهری عملیات گلکاری در میدان قلم پارک تمدن محمدیه انجام شد.

شهردار محمدیه تصریح کرد:عملیات طراحی و گلکاری این میدان با هدف زیبایی و بهبود جلوه بصری و ایجاد چشم انداز زیبا و دلنشین و طراوت بخشیدن به محیط شهری در آستانه ۱۷ مرداد ماه و روز خبرنگار و توجه به این قشر اجرایی شده است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه رسانه ها و اهالی قلم تصریح کرد:
مدیریت شهری محمدیه در دوره ششم به نقش و جایگاه ویژه اهالی قلم واقف بوده و اصحاب رسانه را یار و یاور ‌خود در اداره شهر دانسته و در این مسیر همواره اهالی قلم را در پیشبرد اهداف و اطلاع رسانی در کنار خود احساس می کند.

پیری تاکید کرد: رسانه ها و خبرنگاران در حوزه مدیریت شهری و روستایی، مسئولیت مهم نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان در قبال اقدامات آنان به نمایندگی از مردم را نیز برعهده دارند و در حقیقت چشم بینای جامعه و مردم تلقی می شوند.

شهردار محمدیه افزود:انتظار می رود خبرنگاران ضمن اینکه در بیان و انتقال مطالبات و انتظارات از مدیریت شهری زبان گویای مردم باشند و با ایجاد سازوکارهایی زمینه گفت وگو و تفاهم برای حل مشکلات شهری و مسئولیت پذیری و مشارکت موثر و فعال شهروندان در برنامه های مدیریت شهری را هم بیش از پیش فراهم نمایند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید