پیام تبریك مدیرعامل نفت و گاز مارون به مناسبت روز حراست

پیام تبریك مدیرعامل نفت و گاز مارون به مناسبت روز حراست

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طی پیامی، ۲۲ تیر “روز حراست” را به جامعه حراست صنعت نفت به ویژه حراست مردان این شرکت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، متن پیام مهندس قباد ناصری به شرح زیر است.

بسمه تعالی

مسئله‌ى اصلى، حراست مقتدرانه‌ نظام اسلامى از ثروت عظیم نفت و گاز در این کشور است

مقام معظم رهبری

صنعت نفت ایران، بزرگترین پیشران اقتصاد کلان و عظیم ترین صنعت کشور است که در هر سه بخش بالا، میان و پائین دست، افزون بر خلق ثروت ملی، نیروی اصلی فعالیت سایر صنایع، بنگاه های اقتصادی و مراکز علمی پژوهشی را تامین می نماید. این صنعت همواره هدف هجمه دشمنان از تمام ابعاد بوده است.

خوشبختانه به یمن برخورداری صنعت نفت از یک سازمان حراست کارآمد، متعهد و ولایی که جان برکف و در راستای تحقق اهداف عالی نظام، در صیانت از سرمایه های انسانی، تولید و تاسیسات فرآیندی خوش درخشیده است، نقشه های بدخواهان نقش برآب شده و اکنون صنعت نفت ایران اسلامی قدرتمند و مقتدر در حال کار و فعالیت تخصصی و عمل به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال مردم است.

اینجانب با ادای احترام به مقام شامخ شهدای حراست درآستانه تاسوعا وعاشورای حسینی، فرارسیدن ۲۲ تیر و روز حراست را به جامعه حراست صنعت نفت به ویژه حراست مردان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون که در حفاظت بی مثال خود از همجواران، نیروی انسانی و تاسیسات شرکت به عنوان برترین حراست مناطق نفتخیز جنوب در سالهای ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ شناخته شده اند، تبریک عرض می نمایم. از درگاه احدیت، استمرار توفیق خدمت و موفقیت روز افزون را در سایه توجهات قطب عالم امکان(عج) برای این عزیزان تلاشگر مسئلت دارم.

قباد ناصری

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید