بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه مدیریت تعاون روستایی خوزستان از اداره مسجدسلیمان

بازدید مسئول دفتر نماینده ولی فقیه مدیریت تعاون روستایی خوزستان از اداره مسجدسلیمان

حجه الاسلام سعید لفته پور دفتر نمایندگی ولی فقیه مدیریت تعاون روستایی خوزستان از اداره تعاون روستایی شهرستان مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد.
به گزارش شیرین خبر از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان وی ضمن بازدید از ساختمان اداری تعاون روستایی در شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به اینکه اداره مدتهای مدیدی در معرض زلزله خیز بودن قرار داشت و بخشی از اداره و اتاق ها کلا تخریب شده اند و اتحادیه شهرستان هم زیان ده می باشد، تصمیم به بازدید از این اداره و پرسنل گرفتیم .
وی ادامه داد: یکی از مهم ترین مولفه های برون رفت از مشکلات داشتن امید و تلاش و پشتکار است، از این رو چند نکته در مورد امید آفرینی و اینکه اتحادیه از حالت خمودی با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان خارح شود مورد بحث قرار گرفت.
لفته پور بیان داشت: ایجاد تفاهم نامه هایی با بانکها و فنی و حرفه ای دعوت از روستاییان در راستای صنایع دستی و تقویت تولید بومی با پرداخت تسهیلات و عدم اکتفا به توزیع آرد می تواند از جمله برون رفت از مشکلات باشد.
همچنین در این بازدید مسئولین تعاون روستایی شهرستان مسجدسلیمان ضمن بیان مشکلات و چالش های پیش رو خواستار توجه به بازسازی و مرمت ساختمان و همچنین پرداخت تسهیلات جهت فعالیت ها شدند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید