جلسه بررسی مشکلات حوزه برق شهرستان شوشتر با حضور، مهندس خدری مدیرعامل توزیع برق خوزستان و سایر مسئولان مربوطه در دفتر فرماندار برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات حوزه برق شهرستان شوشتر  با حضور، مهندس خدری مدیرعامل توزیع برق خوزستان و سایر مسئولان مربوطه در دفتر فرماندار برگزار شد

جلسه بررسی مشکلات حوزه برق شهرستان شوشتر با حضور حجت‌الاسلام حبیب‌پور امام جمعه، دکتر سید موسوی فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند، آقای خدری مدیرعامل توزیع برق خوزستان و سایر مسئولان مربوطه در دفتر فرماندار برگزار شد.

در این جلسه سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر اظهار کرد: کشاورزی و صنایع از جمله ظرفیت‌های برتر شوشتر به شمار می‌روند که در سطح کشور و استان جزء شاخصه‌های ممتاز شهرستان هستند، بنابراین لازم است در تابستان نسبت به حفظ و تامین برق مورد نیاز برای این بخش‌ها تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی افزود: الحمدالله در موضوع برق اخیراً به همت دولت مردمی اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته که از جمله آن تعویض و تقویت ترانس‌های ایستگاه فرعی شوشتر پس از ۴۵ سال است که موجب کاهش چشمگیر قطعی برق و افزایش ارائه خدمات برق به واحدهای مسکونی و نتایج مثبت دیگر می‌شود.

وی اضافه کرد: پروژه ایستگاه پست برق شقایق هم بعد از سال‌ها توقف در ماه‌های اخیر با پیگیری‌های زیاد دوباره فعال شده و در مراحل پایانی نصب سیم و کابل قرار دارد. با بهره برداری از این طرح نیز بسیاری از مشکلات افت ولتاژ بخش میان آب رفع شده و شرکت‌های تولیدی منطقه هم امکان تقویت برق رسانی و گسترش و توسعه تولید را خواهند داشت.

فرماندار شوشتر با قدردانی از همکاری مدیر و پرسنل مجموعه توزیع برق استان و شهرستان در تامین روشنایی معابر شهرها و روستاها، بیان کرد: با وجود اقدامات خوبی که در این خصوص انجام شده، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، لذا همانطور که این روشنایی‌ها موجب تغییر محسوس چهره شهرها و روستاها شده، انتظار داریم این خدمات ادامه داشته و شاهد بهتر شدن موضوع روشنایی‌ها باشیم.

سید موسوی همچنین به مشکلات حوزه برق در شعیبیه اشاره کرد و گفت: فاصله بخش شعیبیه تا شهر شوشتر بیش از مناطق دیگر شهرستان است و در مواقع بروز مشکل باید زمان نسبتاً طولانی طی شود تا ماشین آلات مورد نیاز به منطقه برسند که در صورت اختصاص تجهیزات لازم و استقرار دائمی در بخش، خدمات رسانی به مردم عزیز شعیبیه با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

خبرنگار شوشتر – کورش حاجی پور

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید