در آیین بزرگداشت شهادت آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی در نیشکر هفت‌تپه چه گذشت؟ از دیدارهای هفتگانه رئیس‌جمهور شهید با کارگران نیشکر تا تلاش برای شکوفایی هفت‌تپه/کارگران هفت‌تپه هیچ‌گاه خدمات آیت‌الله رئیسی را فراموش نمی‌کنند

در آیین بزرگداشت شهادت آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی در نیشکر هفت‌تپه چه گذشت؟  از دیدارهای هفتگانه رئیس‌جمهور شهید با کارگران نیشکر تا تلاش برای شکوفایی هفت‌تپه/کارگران هفت‌تپه هیچ‌گاه خدمات آیت‌الله رئیسی را فراموش نمی‌کنند

آیین بزرگداشت هفتمین روز از شهادت رئیس‌جمهور فقید، آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی و همراهان، روز پنج‌شنبه (۱۰ خردادماه) با حضور امام جمعه اهواز و نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در نمازخانه شهید رجایی کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شیرین خبر به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این مراسم معنوی که با حضور پُرشور کارگران همراه بود، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موسوی‌فرد با اشاره به تشییع باشکوه شهدای خدمت اظهار کرد:رئیس‌جمهور شهید، نه تنها در ایران بلکه در دنیا قلب‌ها را به هم نزدیک کرد.

وی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله رئیسی غیرقابل باور است، بیان کرد: رئیس جمهور شهید با تلاش خالصانه و شبانه‌روزی و همچنین موضع‌گیری‌های اصولی و انقلابی، در ایجاد اتّحاد و انسجام در داخل کشور، نقش بی‌بدیلی را ایفا کرد.

حل مشکل کارگران هفت‌تپه با درایت آیت‌الله رئیسی

اهتمام رئیس‌جمهور فقید به حل مشکلات کارگران، از دیگر محورهای سخنان نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در این مراسم بود. وی با بیان این که حل مشکل اشتغال در خوزستان نیازمند اهتمامی چند برابری است و در این زمینه سیّد ابراهیم رئیسی توجه ویژه به خوزستان داشت، گفت: با درایت و هدایت‌های این شهید گرانقدر بود که مشکل پنج هزار نفر از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه حل شد و ۱۰ هزار کارخانه در کشور به مدار تولید بازگشت.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین موسوی‌فرد در ادامه ضمن قدردانی از حضور کارگران نیشکر هفت‌تپه در مراسم تشییع شهدای خدمت، عنوان کرد که رئیس‌‌جمهور شهید در دوران خدمت برای کارگران سنگ تمام گذاشت و این قدرشناسی و ارادت، نشان از رضایت قلبی شما کارگران شریف نیشکر هفت‌تپه به ایشان و انقلاب اسلامی است.

وی در پاسخ به نگرانی کارگران هفت‌تپه از سرنوشت واگذاری این شرکت به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اظهار داشت: جای هیچ‌گونه نگرانی برای کارگران هفت‌تپه وجود ندارد؛ چراکه شهید رئیسی با بسترسازی مناسب برای نیشکر هفت‌تپه مسیر واگذاری این شرکت را هموار کرده است و قطعا دولت انقلابی بعدی که با رای شما انتخاب می‌شود به صورت ویژه مشکل هفت‌تپه را برای همیشه حل خواهد کرد.

خدمات فراموش‌ناشدنی آیت‌الله رئیسی

در ادامه این مراسم، مدیرعامل کشت‌و‌صنعت نیشکر هفت تپه نیز گفت که کارگران هفت‌تپه هیچگاه خدمات آیت الله‌رئیسی را فراموش نخواهند کرد و همیشه قدرشناس خدمات دولت هستند.

علیرضا دورباشی‌زاده به مشکلات پیش‌آمده برای این شرکت در دوران واگذاری به بخش خصوصی اشاره و بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران مسئولیتش در قوه قضائیه، حکم خلع ید مالکان را صادر کرد و سپس با روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم، این شرکت با مصوبه سران قوا به شکل پیمان‌مدیریتی به توسعه نیشکر واگذار شد.

افزایش تولید مرهون پیگیری رئیس‌جمهور فقید

وی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در این شرکت پرداخت و افزایش ۲۰۰ درصدی تولید شکر در این واحد نیشکری را مرهون ورود قاطع آیت‌الله رئیسی در منصب ریاست دستگاه قضایی و ادامه پیگیری موضوع واگذاری هفت‌تپه به شرکت دارای اهلیت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کسوت ریاست جمهوری عنوان کرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم راهی که شهید رئیسی و بیشتر مسئولان در پیش گرفته بودند ادامه یابد و در آینده شاهد انتقال قطعی مالکیت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی که خواسته بحق همه کارگران است، باشیم.

دیدارهای هفتگانه با کارگران

محمد خنفیر، از فعالان کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز در ادامه این مراسم گفت: همه وعده‌های آیت‌الله رئیسی به کارگران هفت تپه اجرا شد و آخرین وعده رئیس جمهور شهید به این کارگران، واگذاری قطعی شرکت هفت تپه به شرکت کشت و صنعت نیشکر بود که این قول با شهادت این شهید عزیز نیمه کاره ماند؛ انتظار کارگران از دولت بعدی تکمیل این تحولی است که آیت‌الله رئیسی در هفت‌تپه رقم زده است.

وی با بیان اینکه کارگران هفت‌تپه با آیت‌الله رئیسی هفت دیدار داشتند و مطالبه‌های خود را بی واسطه با ایشان مطرح می‌کردند گفت: فقدان رئیس جمهور شهید برای کارگران به ویژه کارگران هفت‌تپه ضایعه‌ای بسیار بزرگ است.

بر اساس این گزارش، شهید آیت‌الله رئیسی بارها پای درد دل کارگران هفت‌تپه نشست و رفع مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها را در اولویت کاری خود قرار داده بود به طوری‌که کارگران این واحد نیشکری او را منجی این شرکت می‌دانند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید