ملی حفاری، قهرمان دور قبل جوانان خوزستان شکست داد.

ملی حفاری، قهرمان دور قبل جوانان خوزستان شکست داد.

به گزارش پایگاه خبری شیرین خبر، در اولین گام از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان زیر ۱۸ سال خوزستان، تیم ملی حفاری موفق شد در یک بازی کاملأ برتر تیم قدرتمند و مدعی بنیاد رامهرمز را در ورزشگاه ۱۶ هکتاری اهواز  با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد.
امید زاهدی سرمربی ارزشمند تیم فوتبال جوانان ملی حفاری در گفتگو با ما گفت : در ابتدا جا دارد از زحمات جناب آقای محمدنیا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی حفاری ایران بخاطر حمایت های بی دریغشان از تیم فوتبال جوانان و دیگر رشته های ورزشی تشکر کنم و این برد ارزشمند را به تمامی کارکنان خدوم صنعت حفاری تبریک عرض می کنم.
وی در ادامه گفت : امسال سومین سالی است که لیگ برتر زیر ۱۸ خوزستان در حال برگزاری است و این باشگاه در سه سال گذشته تاکنون شکستی در کارنامه خود نداشته است و ۲ عنوان قهرمانی در لیگ خوزستان و اهواز داشته است و بیشترین تعداد بازیکن شرکتی با مدیریت دکتر سید سالار محمد نیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی  ملی حفاری داشته است ..
سرمربی تیم فوتبال جوانان ملی حفاری خاطر نشان کرد : ترکیب اصلی تیم فوتبال جوانان ملی حفاری اکثرا از فرزندان کارکنان شرکت و بازیکنان مستعد خوزستانی تشکیل شده است و برای قهرمانی در لیگ برتر خوزستان و حضور قدرتمندانه در لیگ برتر کشور تلاش می کند.
زاهدی در خاتمه بیان کرد : ما در اولین گام توانستیم تیم قدرتمند و قهرمان دور قبل باشگاه های استان خوزستان بنیاد رامهرمز را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهیم.
گفتنی است هفته اول لیگ برتر زیر ۱۸ سال استان خوزستان در حال برگزاری است و تیم ملی حفاری توانست در اولین بازی تیم بنیاد رامهرمز با دو گل زیبای محمد علی رابحی شکست دهد.
امید زاهدی بعنوان سرمربی ، فرهاد عجمیان ،  پیام حاجی نجف، پویان داودی مربیان، سید علیرضا جعفری مربی دروازه بانان و نوید کورواند کمک مربی دروازه بانان ، منصور صداوی پزشک و سید سجاد موسوی تدارکات هستند . و مهندس  آیت رسولی مدیر تیم فوتبال زیر ۱۸ سال ملی حفاری ایران بعهده دارند. در فصل گذشته تیم ملی حفاری ایران قهرمان لیگ دسته اول باشگاههای فوتبال خوزستان بدون شکست شد . عنوان بهترین تیم را کسب نمود .
اسامی تیم ملی حفاری ایران
۱. سینا شجاعی دروازه بان
۲. امیر حسین منجزی
۳ . ابوالفضل خالویی
۴ . ماجد سعیدی یکتا
۵ . حسین عالیوند( امیر حسین غافلی ) 
۶ . امید محمدی فرحانی
۷ . آرمین صدیقی ( سجاد منصوری )
۸ . محمد علی رابحی ( احمد جلالی )
۹ . میلاد جاویدانه( کاپیتان )
۱۰ .  علیرضا فرامرزی( شهاب فکری )
۱۱ . محمد امین سلامات( علیرضا دوستی )

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید