• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دسته‌بندی: انرژی
  • کد خبر: 2024020694040

گلپایگانی شهادت سيد ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت

گلپایگانی شهادت سيد ابراهیم رئیسی را تسلیت گفت

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی شهادت رئیس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی را تسلیت گفت.
به گزارش شیرین خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در پیام دکتر حمیدرضا گلپایگانی آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

*إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ*

خبر ناباورانه حادثه‌ی تلخ و اندوهبار سقوط بالگرد ریاست محترم جمهور و هیئت همراه که به فقدان جمعی از بهترین یاران انقلاب و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی انجامید، اسباب تأثر و تألم اینجانب گردید.

سید محرومان که به معنای واقعی کلمه خادمی از جنس مردم و برای مردم بود و سرانجام در میدان خدمت و حین انجام وظیفه مجاهدانه به فیض شهادت نایل آمد.

خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که توجه به محرومین، کار و تلاش فراوان ،ولایت مداری و تبعیت از رهبری از ویژگی های دولت وی بود و یقینا این مؤلفه ها سرمشق و الگوی همه دولتمردان و کسانی خواهد شد که دغدغه خدمت به مردم را دارند.
فعالیت‌ها و خدمات ارزشمند این سید بزرگوار برگ زرینی در تاریخ پر افتخار این مرز و بوم است و برای همیشه در اذهان ملت بصیر ایران به یادگار خواهد ماند.

اینجانب شهادت مظلومانه رئیس جمهور مردمی آیت الله سیدابراهیم رئیسی ، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و دیگر همراهان را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ،رهبر معظم انقلاب، ملت قدرشناس ایران، خانواده های مکرم آن عزیزان و تلاشگران شرکت ملی حفاری ایران تسلیت و تعزیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان والا مقام علو درجات و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت می‌نمایم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید