معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان مطرح کرد: فراوانی میوه و تره بار در بازار اهواز/ روند کاهشی قیمت سبزیجات

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان مطرح کرد: فراوانی میوه و تره بار در بازار اهواز/ روند کاهشی قیمت سبزیجات

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان در حاشیه بازدید خود از میدان تره بار الغدیر از فراوانی میوه و تره بار در بازار اهواز خبر داد و گفت: همچنین پیش بینی می شود قیمت بسیاری از سبزیجات مورد نیاز مردم نسبت به هفته های گذشته با کاهش قیمت همراه باشد.
به گزارش شیرین خبر ،صبح امروز دوم خرداد ماه بهرام جباری،معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان و بازرس مستقر در میدان تره بار الغدیر از این میدان بازید بعمل آوردند.
در این بازدید بر نحوه فروش میوه و تره بار و رعایت عدالت مصرف کننده نظارت و همچنین فراوانی میوه و سبزی‌جات به وفور مشاهده گردید.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهار کرد: در این بازدید بر نحوه فروش میوه و تره بار و رعایت عدالت مصرف کننده نظارت شد.
بهرام جباری با اشاره به فراوانی میوه و سبزی‌جات خاطر نشان کرد: نگرانی درباره تأمین مایحتاج شهروندان وجود ندارد.
وی تصریح کرد:با توجه به شرایط مساعد تولید و فراوانی، عرضه و همچنین فصل برداشت برخی از محصولات داخل استان، پیش‌ بینی می‌ شود قیمت بادمجان، گوجه‌ فرنگی و … نسبت به هفته‌ های گذشته کاهش یا ثبات قیمت خواهیم داشت.
قابل ذکر است؛ شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم‌فروشی، گران‌فروشی، درج نشدن قیمت مراتب تخلف واحدهای صنفی را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا با مراجعه به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به اداره کل صنعت، معدن و تجارت مراجعه کنند و موارد را گزارش دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید