مسئول تعاون روستایی شهرستان رامشیر خبر داد: در بحران بودیم، اما لحظه ای متوقف نشدیم

مسئول تعاون روستایی شهرستان رامشیر خبر داد: در بحران بودیم، اما لحظه ای متوقف نشدیم

مسئول تعاون روستایی شهرستان رامشیر از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی عوامل تعاون روستایی در راستای محافظت و صیانت از گندم خریداری شده از کشاورزان در مراکز خرید تعاون روستایی این شهرستان خبر داد.
به گزارش شیرین خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی خوزستان مهدی ناصری گفت: فعالیت در تعاون روستایی در زمان خرید گندم و کلزا بدون داشتن روحیه جهادی بی شک با شکست روبه رو است.
وی ادامه داد: از ابتدای فصل خرید گندم تاکنون ۵۵ هزار تن گندم و ۸۲۰ تن کلزا از کشاورزان خرید صورت گرفته است که تاکنون ۴۶ هزار تن گندم و ۷۵۰ تن کلزا از مراکز خرید بارگیری و به انبارهای مکانیزه و سیلوها و کارخانجات حمل شده است.
ناصری بیان داشت: بعد از هشدارهای هواشناسی مبنی بر بارش های فراگیر در استان خوزستان، سریعا جلسه مدیریت بحران در فرمانداری تشکیل و تمامی ارگانها برای حفاظت و صیانت از دسترنج کشاورزان پای کار آمدند و با روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی، فرمانداری، جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، راهداری، شهرداری، اداره برق، شرکت نفت و گاز آغاجاری توانستیم از گندم کشاورزان مراقبت و صیانت کنیم.
مسئول تعاون روستایی رامشیر تصریح کرد: ۹ هزار تن گندم باقی مانده در دو مرکز خرید وحدت و تل اسود را با همراهی بسیج توانستیم کاورکشی و مانع از خسارت به غذای مردم شویم.
وی در پایان گفت: علیرغم اینکه در بحران بودیم و می بایست تمامی شرایط را برای حفاظت از گندم کشاورزان انجام می دادیم، اما تا دیشب مشغول خرید گندم کشاورزان بودیم و توانستیم با مدیریت صحیح و همراهی تمامی ارگان ها بدون مشکل از این بحران تا این لحظه گذر کنیم، لازم به ذکر است در این عملیات لودرهای ۲ مرکز خرید خود را از یک دستگاه به ۳ دستگاه رساندیم که با این اقدام سرعت عمل در حمل گندم از مراکز روباز را افزایش دادیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید