بیانیه دعوت مدیرکل صمت خوزستان برای حضور پرشور در راهپیمایی جهانی قدس

بیانیه دعوت مدیرکل صمت خوزستان برای حضور پرشور در راهپیمایی جهانی قدس

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین از ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان دعوت به حضور در راهپیمایی جهانی قدس را داشت.
به گزارش شیرین خبر به نقل از روابط عمومی صمت خوزستان، مهندس حمید رضا فلاح در این بیانیه از ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم شریف استان خوزستان به ویژه صنعتگران ، معدنکاران ، اصناف و بازاریان و تجار و بازرگانان جهت حضور پرشور در راهپیمایی این روز دعوت نمود .
در این بیانیه آمده است که؛

بسم الله الرحمن الرحیم
“روز قدس روز اسلام است” امام خمینی(ره)
روز جهانی قدس که یادآور مظلومیت مردم فلسطین ، روز نشان دادن ماهیت اصلی جنایتکار رژیم صهیونیستی به جهانیان و به نوعی یاد آور لزوم وحدت مسلمانان ، مقاومت ، ایستادگی و دفاع از مظلوم و روز اسلام است.
روز قدس در حالی فرا رسیده که ملت مقتدر و مظلوم فلسطین ، تحت ظلم و ستم رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی ، با بیش از ۱۰۰ هزار شهید و مجروح که اکثر قریب به اتفاق آن را کودکان ، زنان و غیرنظامیان تشکیل داده است ، روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند.
تدوام ۷۵ سال ظلم ، خشونت ، ترور و تجاوز علیه ملت مظلوم فلسطین و حمله به مساجد ، کلیساها ، مدارس ، بیمارستان ها و اماکن دیپلماتیک در برابر سکوت شرم‌آور دولت‍های مدعی حقوق بشر نشان می‌دهد رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصلی از اصول انسانی ، اخلاقی و حقوقی پایبند نیست و تنها راه حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی این رژیم سفاک است.
ضمن محکوم کردن جنایات گستره رژیم صهیونیستی به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و ترور دیپلمات‍ها و مستشاران نظامی کشورمان ، با اعلام حمایت مجدد از مردم مظلوم و سرافراز فلسطین ، از آحاد مختلف مردم ، به ویژه صنعتگران ، معدنکاران ، اصناف و بازاریان و تجار و بازرگانان استان خوزستان دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و انقلابی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس از ملت مظلوم و آرمان برحق فلسطین حمایت کنند .
وعده ما در راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور،صنعتگران ، معدنکاران ، اصناف و بازاریان و تجار و بازرگانان با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.
طبق اعلام فرمانداری اهواز راهپیمایی روز قدس فردا جمعه ساعت ۱۰ صبح از از مسجد آیت الله جزایری واقع در خیابان امام خمینی به سمت مصلی خواهد بود

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید