بازدید مدیر مخابرات منطقه خوزستان از مراکز مخابراتی شهید چمران و مدرس اهواز

بازدید مدیر مخابرات منطقه خوزستان از مراکز مخابراتی شهید چمران و مدرس اهواز

مدیر مخابرات منطقه خوزستان به منظور بررسی وضعیت شبکه تلفن ثابت، از مراکز مخابراتی شهید چمران و مدرس شهرستان اهواز بازدید کرد.

به گزارش شیرین خبر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، در روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ مدیر مخابرات منطقه خوزستان، با حضور در حوزه مدیریت مخابرات شهرستان اهواز از مراکز تلفن شهید چمران و مدرس، ضمن بازدید از امور مشترکین، سالن دستگاه و دیگر بخش‌های فنی مراکز مخابراتی شهید چمران و مدرس اهواز، وضعیت شبکه تلفن ثابت را مورد بررسی قرار داد و از نزدیک در جریان اقدامات و مشکلات این مراکز قرار گرفت.
در این بازدید مدیر مخابرات شهرستان اهواز و رؤسای مراکز مخابراتی شهید چمران و مدرس شهرستان اهواز به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و فعالیت‌های در حال انجام پرداختند.
همچنین بهینه‌سازی ارتباطات مشترکین در مرکز شهید چمران (جمع آوری بخشی از pcm های موجود) و عملیات رفع خرابی کابل مرکز تلفن مدرس اهواز در حوضچه مربوطه نیز از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان در بازدید خود ضمن دیدار با مدیر مخابرات اهواز، رؤسا و همکاران این مراکز با تبریک مجدد سال نو و عید فطر و تشکر از اقدامات انجام شده در طی سال گذشته، دستورات لازم برای تهیه کابل‌ها و دیگر تجهیزات مخابراتی مورد نیاز به منظور رفع خرابی و بهبود شبکه را صادر و بر تلاش بیش از پیش جهت پایداری ارتباطی و هماهنگی لازم برای توسعه و استخراج fat برای اجرای هر چه بهتر پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار نجما با استفاده از ظرفیت موجود کافوها و حوضچه‌ها به منظور ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت بر بستر فیبرنوری به متقاضیان و مشترکین تأکید کرد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید