✅ دیدار عیدانه شهردار اهواز با زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان

✅ دیدار عیدانه شهردار اهواز با زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان

شب گذشته رضا امینی شهردار اهواز و هیئت همراه به جهت تبریک عید سعید فطر و ارائه گزارش عملکرد ۳۰ ماهه شهرداری اهواز به دیدار آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان رفت.
🔸 به گزارش شیرین خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اهواز، رضا امینی در آغاز صحبت‌های خود با تبریک عید سعید فطر در حوزه‌های مختلف مالی، منابع انسانی، بودجه و غیره به تبیین اقدامات و عملکرد ۳۰ ماهه گذشته پرداخت.
🔸 امینی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضرت آیت الله موسوی جزایری در خصوص پیگیری موارد مربوط به شهرداری اهواز در راستای کمک به بهبود وضعیت شهر و ارتقای آن توضیحات مبسوطی در زمینه‌های مختلف از جمله اجرایی نمودن انضباط مالی در پرداخت‌ها، روشن نمودن وضعیت منابع انسانی و جلوگیری از هرگونه استخدام، افزایش بودجه و شناسایی منابع جدید مالی و تسویه وام‌های گذشته، رسیدگی به فضای سبز شهری و افزایش سرانه آن، خرید ده‌ها دستگاه اتوبوس و تاکسی و استمرار آن ارائه داد.
🔸 در این دیدار صمیمی آیت الله موسوی جزایری با تقدیر و تشکر از اتفاقات صورت گرفته در شهرداری اهواز طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: همه ما موظف هستیم در راستای حل مشکلات در حد توان به برادران شهرداری کمک نماییم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید