• جمعه / ۴ اسفند ۱۴۰۲
  • دسته‌بندی: سیاست
  • کد خبر: 2024020692370

طرح نظارت بر کالا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستان آغاز شد

طرح نظارت بر کالا و خدمات ویژه ماه مبارک رمضان در خوزستان آغاز شد

.


مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: طرح نظارت بر عرضه کالا و خدمات پرمصرف و پرتقاضا در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با همکاری اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی از اول اسفند در این استان آغاز شد.

به گزارش شیرین خبر به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت خوزستان، حمیدرضا فلاح ظهار داشت: دستورالعمل اجرایی طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از مرکز به استانها ابلاغ شده است و از آنجا که استان خوزستان یک مقصد زیارتی و گردشگری برای مسافرین است، دستگاه های اجرایی متولی نظارت بر بازار با حداکثر توان خود در این بخش خدمت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار کالا و خدمات ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در ۲ مرحله برگزار می شود که مرحله نخست ازاول اسفند تا ۱۵ اسفندماه با محوریت بهره گیری از رسانه ها و اطلاع رسانی به مردم و اصناف و ایجاد هماهنگی بین دستگاهی و حوزه های مرتبط با کالاها و خدمات است.

به گفته وی، مرحله دوم که از ۱۶ اسفندماه تا ۲۴ فروردین ماه ادامه دارد، نظارت به صورت عملیاتی با اولویت کالاهای پرفروش و خدمات پرتقاضا در این این ایام است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: نشست های هماهنگی با دستگاه های اجرایی در این ایام در قالب کمیته تامین و نظارت با حضور ۱۴ دستگاه اجرایی متولی و با مسئولیت اداره کل صنعت، معدن و تجارت ذیل ستاد خدمات سفر در خوزستان برگزار می شود، کالاهای اولویت دار در حوزه نظارت شامل، نان، لبنیات، حبوبات، خشکبار، میوه ها، کیف و کفش، پوشاک، تایر خودرو، شیرینی و آجیل، برنج و گوشت، مواد شوینده، لوازم خانگی، روغن موتور و لوازم یدکی است.

وی بیان کرد: خدمات اولویت دار در حوزه نظارت را نیز شرکتهای مسافرتی و دفاتر فروش بلیت هوایی، زمینی و ریلی، حمل و نقل برون شهری، اماکن تفریحی و گردشگری، واحدهای اقامتی، میادین میوه و تره بار، قالی شویی ها و خشکشویی ها می باشند

فلاح گفت: با بهره گیری از سامانه های «سیمبا»، جامع تجارت و جامع انبارها نیز که به بلوغ خود رسیده اند، می توان کار نظارت را بهتر و راحت تر انجام داد.

وی اظهار کرد: در ۱۱ ماهه امسال ۸۰هزار بازرسی از سطح عرضه کالا و خدمات در خوزستان انجام گرفته که منجر به تشکیل ۱۰ هزار پرونده شده است.
لینک خبر:https://khz.mimt.gov.ir/s/mfajp8o
🖥 سایت اداره کل صمت استان خوزستان
http://Khz.mimt.gov.ir

شبكه‌های اجتماعی روابط عمومی اداره کل صمت استان خوزستان را از درگاه‌های زير دنبال نماييد
(رسانه صمت خوزستان)🇮🇷

🔸بله:
https://ble.ir/khzpublicrelationsmt
🔸ایتا:
@khzpublicrelationsmt
🔸سروش:
https://splus.ir/kravabetomomihz
🔸واتساپ:
https://chat.whatsapp.com/Iclh6D5AXwH5I9ckuoEYAs
((روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت استان خوزستان))

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اخبار پربازدید